İzleyiciler

30 Ocak 2013 Çarşamba

Zımba Detaylı Ekru Renk Ceket

Herkese selam,
Bilgisayarimda bir sıkıntı oldugu icin cok uzun zamandır güncelleme yapamıyorum.blogger arkadaslarimin blogunu ziyaret edemiyorum.ama sikinti yakinda bitiyor , özlem sona eriyor :)
Yakinda süper ürünler listelemeye basliyorum,elimde biriktiler bir sürü :)
Bugün listeleyecegim bu ekru renkli ceket mükemmel Bunu da aslinda satmayi dusunmuyordum ama bir sureligine listelemeyte karar verdim.Eger kısa surede alicisi cikmazsa indiragandi yapmayi dusunuyorum :)
Sevgiler









36 ve 38 Beden icin uygundur.Ceket diyorumama ceketten daha kalın,mevsimlik mont gibi de dusunebilirsiniz.Acele etmenizde fayda var,dedigim gibi bir an önce dolabima atmayi dusunuyorum :)
İlgilenenlere bilgi:
fiyat: 35 TL (kargo parası alıcıya aittir.3 parça ürün alan kişinin gönderileri ücretsiz olacaktır)
İletişim için piakokz@gmail.com





4 yorum:

MERVE dedi ki...

uzun zamandır yazmmıyorsun tatlım :)
nasılsın nerelerdesin ?

Unknown dedi ki...

Haklisin canim. Hevesimi kaybettim diyelim :)
Gercekten yazmak ,okumak icinden gelmiyor bu aralar
Sordugun icin tesekkur ederim. Ne tatlisin

'MadameModista' dedi ki...

merhaba:) blogunu yeni keşfetim,takipçinim artık
benmde bir moda blogum var satış da yapıyorum beklerım ;)
http://benlimoda.blogspot.com/

Bak Bu Harika dedi ki...

Çok hoşmuş. Sizi izlemeye aldım. Ben de bloğuma beklerim.

www.bakbuharika.com