İzleyiciler

7 Ocak 2013 Pazartesi

2.Çekilişimin Sonucunu merak edenleri buraya alayim :)

Herkese merhabalar...
Uzuuuun bir aradan sonra buralara dönmek güzel tabii :)
İstanbulda özellikle Bahcesehir'de hava kar yağısından dolayı felc halde ama olsun havalar nasil olursa olsun bizim havamiz güzel olsun diymi ama? :)
Eveeeet bugün yaklaşık 3 haftadir devameden cekilisimin sonucunu aciklama vakti geldiiiii...
Yine gecen seferki gibi random.org araciligiyla sahibini bulan cekilisim en yakin zamanda tekrarlanmak üzere sona erdi...
Veee kazanan ise, az önce de mail ile bilgilendirdiğim "Kusan Kız" :)
ben ismine de bloguna da bayildim.


İşte yorumu:

Merhabalar:)

*Blogunun izleyicisiyim (Kusan Kız)
*Blogumda paylaştım http://kustumgecti.blogspot.com/2012/12/hepsi-satsta-ylbas-cekilisi.html
*Facebookumda paylaştım http://www.facebook.com/yaprak.yasan/posts/108229726016413
*Mailim yaprak_yasan@hotmail.com



Yaprak Yasan 
Sevgiler..


Yaprakcığım senden en gec 3 gün içerisinde iletisim bilgilerini benimle paylasmani rica ediyorum.Eger 3 gün icerisinde herhangi bir geri donus olmazsa belirledigim yedek kisiye butun bu hediyeleri gonderecegim
herkese bol sansli ve süper bir yeni yıl diliyorum

Bu arada yarin yine süper ürünler listeleyeceğim.Mutlaka uğramalisiniz :)
Herkesi kocaman öperim
Sevgiler


11 yorum:

kontes dedi ki...

geçen bir çekilişte daha kazandı bu nick. öncelikle tebrik ederim ama yazmadan da geçemedim 2. kez görünce.
nasıl bir nick bu yahu :( tövbeler olsun

Unknown dedi ki...

hahah ciddi misin?
sansli bir blogger demek ki :)

Yaprak Yasan dedi ki...

Nickimi değiştirdim kızlar :) İçindeki dertleri kusan kız anlamındaydı gerçek anlamda değildi yani :)
Bu arada çok sevindim gerçekten beklemiyordum çok mutlu oldum teşekkürler:)

Adsız dedi ki...

benim de hep dikkatimi çeken bir nickti :) tebrikler.

Yaprak Yasan dedi ki...

Bu kadar ilgi çekeceğini hiç tahmin etmemiştim:) Teşekkür ederim :)

Unknown dedi ki...

Sanirim son zamanlarda baska cekilisler de kazanmissin o yuzden dikkat cekmis olmali :))

Yaprak Yasan dedi ki...

Evet olabilir:) Aslında çok şansız bir insanımdır ama yeni yıl uğurlu geldi sanırım :)

Unknown dedi ki...

Oyle de devam eder umarim. Biraz bana da bulasir belki :)

gizem urhan dedi ki...

Tüh bu çekilişten kazanamadım :((((

gizem urhan dedi ki...

Tüh bu çekiliş bana çıkmadı :((((

Unknown dedi ki...

Önumuzdeki cekilislere bakalim artik :))