İzleyiciler

13 Kasım 2012 Salı

Siyah Kenarları Deri Detaylı M beden H&M Tayt...SATILDI







Hiçbirşeyde zorlanmadım taytları fotoğraflamakta zorlandığım kadar :)
Askıda o kadar biçimsiz duruyorlar fakat giyildiğinde bir o kadar şık ve güzeller :)

H&M marka Kenarları Deri detaylı 38 -M beden tayt 


ps: bu taytlardsn birini ya da ikisini :) satın almak isteyen kişiye bir adet bir alttaki postta gördüğünüz kurukafalı H&M fularlardan istediği bir tanesini hediye olarak göndereceğim

fiyat: 25 TL (kargo parası alıcıya aittir.3 parça ürün alan kişinin gönderileri ücretsiz olacaktır)
İletişim için piakokz@gmail.com




10 yorum:

Unknown dedi ki...

Love them, they will go with everything!!;))


Xx

★nasli_ dedi ki...

Bunu denedin miii nasıl oldu sana canıım * ):)

Unknown dedi ki...

Evet denedimmm :) gayet güzel oldu bana sıkıntı yok :)

MERVE dedi ki...

hediyelerini fotoladım bloga ekledim pınarcım :) tekrar teşekkürler

Unknown dedi ki...

Ay Mervexim tesekkurler sen de cok zarifsin hemen bakiyorum <3

Belleeamie dedi ki...

bendede aynisi var, cok guzel duruyor tavsiye edilir :)

Unknown dedi ki...

Opuldun cnm ;))

o dedi ki...

Blogun çok güzel.Blogumu ziyaret edip yorum yazdığın içinde teşekkür ederim.Blogunu takibe aldım.Eğer arzu edersen sende beni takip et.Çok memnun olurum.Görüşmek üzere tatlım.
http://satinfan.blogspot.com

Tuğçe'nin Kaleminden dedi ki...

ayy bunu kaçırmış olmak üzdü beni :(((( alan arkadaşım iyi günlerde kullansın...

Unknown dedi ki...

Baska guzel alisverislerde bulusuruz umarim :))