İzleyiciler

13 Ekim 2012 Cumartesi

Neon Renkli Kurukafa Kesimli Tişört...SATILDI





Kuru kafa desenli alttaki pembe neon renktedir,bende 3 farklı rengi var her giydiğimde sordukları için fazla olan 1 taneyi burada paylaşıyorum :) almak isteyenler için S ve M beden için uygundur.Bu tişörtü alan kişiye pembe renkte kurukafalı bir kolye hediye edeceğim.Çok uyumlu olduklarını düşünüyorum :)
fiyat:15 TL (kargo parası alıcıya aittir.3 parça ürün alan kişinin gönderileri ücretsiz olacaktır)
İletişim için piakokz@gmail.com




3 yorum:

sevda s. dedi ki...

Ne kadar sevimli bir t-shirtmüş, bayıldım :)

Unknown dedi ki...

Uzerinde de cok guzel duruyor. Ne zaman giysem herkes soruyor nerden diye :))

Unknown dedi ki...

Merhaba;
T-shirt gerçekten çok orjinal, çok beğendim, bununla her ortamda ilgi çekersin :)
Ben de sizi bloguma beklerim.
Sevgilerimle,
Güzellik Sanattır!
guzelliksanattir.blogspot.com