İzleyiciler

3 Aralık 2012 Pazartesi

Neon ve Zımba Detaylı Müthiş Bir Ceket...SATILDI









Kızlar cok net söylüyorum, bu ürünü bugün listeledim ama eger belli bir süre satılmazsa hemen cukkalayacağım :)
aldınız aldınız almadınız ceket benimdir.O kadar begendim yani
M beden ancak S ve M gibi düşünebiliriz.En son ki resim kumaşın dokusunu anlamanız için.Yumuşacık...
Geçici bir süre burada dediğim gibi :)

fiyat: 30 TL (kargo parası alıcıya aittir.3 parça ürün alan kişinin gönderileri ücretsiz olacaktır)
İletişim için piakokz@gmail.com

Sevgiler
Pınar



19 yorum:

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

tanıştığıma memnun oldum.
çok hoşlar takibe aldım.
bir mola verince çay içmek için
banda beklerim :)))

Unknown dedi ki...

tesekkür ederim ben de memnun oldum :)
hemen ziyarete geliyorum :)

MERVE dedi ki...

çok şık pia :)
geçenlerde buna benzer bişi aldım, herkesin üstünde olmayanından buldum ama :)

Unknown dedi ki...

E koy fotografini da gorelim olmaz mi cnm :))

hanife dedi ki...

Hoş bir ceketmiş...İki bloğunuda izlemeye aldım selamlar..

Unknown dedi ki...

tesekkürler hanife cok tatlısın <3

Gurme Şirine dedi ki...

takipteyim :)))
ceket çok güzelmiş...
en kısa zamanda alıcısına ulaşır inşallah...

sevgiler...

hayatreceli dedi ki...

çok şık ve zarif..ne güzel şeyler hepsi bol şatışlar olsun canım:)
sevgiler...

Unknown dedi ki...

Tesekkur ederim canim benden de sevgiler :))

yasem dedi ki...

hmmm çok güzelmişş

Unknown dedi ki...

tesekkurler

AslıASLI dedi ki...

Çok şık bir ceket, birde kumaşı çok güzel. Hayırlı satışlar diliyorum.

Unknown dedi ki...

aslı'cım tesekkurler...

Deniz dedi ki...

bişe dicem bu ceket zaten sizin dolabınızdan çıkmadımı?

Unknown dedi ki...

Bu ürünlerin hic biri benim dolabima girmedigi icin benim dolabimdan cikmiyorlar. Kesinlikle kullanilmis urun satmiyorum.

b dedi ki...

Merhaba :)
Özenli sunumun ve güzel ürünlerin yüzünden bir sürü şey aldım pia'cım :)
Ürünler aynen görselde ki gibi çok güzellerdi,çok memnun kaldığım bir alışveriş oldu..
Yeni ürünleri merakla bekliyorum.
Pia'nın da çok tatlı biri olduğunu ve sürece çok yardımcı olduğunu belirteyim :)
Herkese iyi alışverişler :)
diverjant@hotmail.com

Unknown dedi ki...

Ne tatlisin. Benim icin cok onemli ve anlamli bir sey bu soylediklerin. Sen de Cok tatli ve anlayislisin. Cok tesekkur ederim
Tekrar gorusmek umidiyle
Sevgilerimle

BERRY-DEW dedi ki...

Ama ben bu ceketi çok beğendim hemen de satılmış :(

http://berry-dew.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

Evet satildi, sahibine ulasti bile :))